Polityka prywatności i plików cookies

AGNIESZKA KOWALSKA BUSINESS TRAINING – PLANUJESZKOLENIA.PL

Data publikacji: 1 marca 2025 r. (Wersja 2.0.)

 

Twoje dane osobowe oraz ich ochronę traktujemy bardzo odpowiedzialnie. Niniejsza Polityka prywatności dotyczy danych osobowych, które przetwarzamy w związku z naszą działalnością.

Dokument, który czytasz, jest oparty na przepisach prawnych z zakresu danych osobowych, m.in. na przepisach RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.), ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz na regulacjach dotyczących platform internetowych i cyberbezpieczeństwa, w tym:

  • Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) – regulacje dotyczące moderacji treści i transparentności działań platform,
  • Dyrektywa NIS2 – wymogi dotyczące cyberbezpieczeństwa,
  • Dyrektywa Platformowa (UE 2024/2831) – przejrzystość i ochrona użytkowników w platformach internetowych.

Treść Polityki Prywatności może ulec zmianie w dowolnym momencie, jeśli wymaga tego zmiana przepisów prawnych lub wprowadzenie nowych funkcjonalności w serwisie. Każda istotna zmiana będzie komunikowana użytkownikom na stronie internetowej, a w razie potrzeby także drogą mailową.

W ramach naszej działalności wdrożyliśmy środki mające na celu ochronę Twoich danych osobowych zgodnie z Dyrektywą NIS2 oraz Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA). Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ochrony danych lub podejrzewasz naruszenie, skontaktuj się z nami pod adresem info@planujeszkolenia.pl.

Skontaktuj się z nami! W każdej sprawie związanej z ochroną Twoich danych osobowych, w tym zgłoszenia naruszenia bezpieczeństwa lub skargi dotyczącej przetwarzania danych, możesz skontaktować się z nami pod adresem info@planujeszkolenia.pl oraz numerem telefonu +48 514-925-140.
Administrator danych Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w związku z naszą działalnością internetową jest Agnieszka Kowalska Business Training z siedzibą w Stalowej Woli przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 9 lok. 160, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: PL 865-2219-705, REGON: 387946527.
Co zawiera ta Polityka prywatności? Znajdziesz tu informacje m.in. o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych, celach, w jakich przetwarzamy Twoje dane, oraz o podstawach prawnych, które nam to umożliwiają, o narzędziach, jakie wykorzystujemy w ramach strony internetowej, a także o odbiorcach Twoich danych i przysługujących Ci prawach.
Dodatkowo, Polityka Prywatności zawiera informacje o zasadach moderacji treści użytkowników, mechanizmach zgłaszania naruszeń oraz zabezpieczeniach cyberbezpieczeństwa wdrożonych zgodnie z Dyrektywą NIS2 i Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA).

SPIS TREŚCI

  1. Jakie dane przetwarzamy, w jakim celu i na jakiej podstawie
  2. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
  3. Odbiorcy danych
  4. Wymóg podania danych osobowych
  5. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
  6. Jak długo przetwarzamy Twoje dane?
  7. Social media
  8. Newsletter
  9. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych
  10. Cookies i narzędzia wdrożone na stronie
  11. META (Facebook) Piksel
  12. Google Analytics
  13. Treści z zewnętrznych serwisów
  14. Logi serwera
  15. Moderacja treści i zgłoszenia użytkowników (DSA)
  16. Zabezpieczenia cyberbezpieczeństwa (NIS2)
  17. Przejrzystość reklam i personalizacja treści (DSA)
  18. Postanowienia końcowe

 

Jakie dane przetwarzamy, w jakim celu i na jakiej podstawie

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, np. jeżeli się z nami kontaktujesz, a także jeżeli jesteś naszym klientem oraz dokonujesz zakupów naszych produktów.

Dane osobowe, które od Ciebie otrzymujemy, przetwarzamy w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

CEL PRZETWARZANIA ZAKRES DANYCH PODSTAWA PRAWNA
Kontakt z Tobą −         adres e-mail (imię i nazwisko), dane zawarte w treści wiadomości

−         numer telefonu

−         inne dane przekazane przez Ciebie w treści korespondencji

Podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala nam na przetwarzanie danych na podstawie zgody w celu odpowiedzi na Twoją wiadomość, oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala nam na realizację naszego uzasadnionego interesu, jaki stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji między administratorem strony i użytkownikiem.
Złożenie i realizacja zamówienia na produkty/usługi −         imię i nazwisko

−         adres

−         adres e-mail

−         adres zamieszkania

−         numer telefonu

dodatkowo:

−         NIP

−         dane o prowadzonej działalności gospodarczej

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.

Podstawą prawną takiego przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit b RODO, który pozwala przetwarzać dane w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy i w celu wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia.
Wystawienie faktury i spełnienie obowiązków prawnopodatkowych −         dane dotyczące działalności gospodarczej

−         imię i nazwisko

−         adres

−         NIP

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest przede wszystkim art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez administratora z obowiązków wynikających z prawa.
Rozpatrzenie reklamacji oraz rozpatrzenie odstąpienia od umowy −         adres e-mail

−         imię i nazwisko

−         dane zawarte w treści reklamacji

−         numer rachunku bankowego

−         adres zamieszkania

−         numer telefonu

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest po pierwsze art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, po drugie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli takie przetwarzanie jest konieczne do wywiązania się przez administratora z obowiązków wynikających z prawa.
Cel marketingowy

(newsletter)

−         adres e-mail

−         imię i nazwisko

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na otrzymywanie od nas informacji handlowych, treści o charakterze marketingowym, oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku jest nim cel marketingowy własnych usług i produktów).
W związku z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA), jeśli w przyszłości wprowadzimy reklamy sponsorowane lub treści promocyjne dostosowane do Twoich preferencji, zostaniesz o tym poinformowany oraz będziesz mieć możliwość rezygnacji z personalizowanych treści.
Cel archiwalny i dowodowy, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów −         wszystkie dane wymienione w tabeli dotyczącej przetwarzania danych przez nas Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą dowieść faktów związanych z korzystaniem ze strony, wykonaniem umowy, przetwarzaniem danych na uzasadnionej podstawie prawnej).
Ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami −         wszystkie wyżej wymienione dane Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f  RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest posiadanie danych osobowych, które pozwolą ustalić roszczenia, dochodzić roszczeń lub bronić się przed roszczeniami osób korzystających ze strony lub osób trzecich czy klientów).
Zarządzanie stroną, korzystanie z narzędzi usprawniających stronę i analizujących dane związane z korzystaniem ze strony −          IP

−         zachowanie na stronie

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem administrator realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem administratora jest działanie zmierzające do optymalizacji strony, w tym treści prezentowanych na stronie, do potrzeb użytkowników, doskonalenie oferty administratora).
W celu zapewnienia zgodności z Dyrektywą NIS2 dane dotyczące aktywności użytkownika mogą być analizowane pod kątem wykrywania zagrożeń cyberbezpieczeństwa oraz podejrzanych działań w serwisie.
Cyberbezpieczeństwo i monitorowanie zagrożeń – Adres IP, dane logowania, identyfikatory urządzeń

– Historia aktywności na stronie

– Informacje o nieautoryzowanych próbach dostępu

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Wykorzystanie cookies na stronie −         IP

−         zachowanie użytkownika na stronie

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe za Twoja zgodą. Zgody udzielasz podczas pierwszej wizyty na stronie.
Zarządzanie profilami administratora w social mediach −         dane, jakie związane są z korzystaniem z danej platformy społecznościowej Podstawą przetwarzania jest uprawnienie administratora realizowane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes administratora do zarządzania profilem na danej platformie oraz Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO), jaką wyrażasz np. poprzez dołączenie do grupy stworzonej przez administratora na danej platformie.
Wypełnianie obowiązków z zakresu ochrony danych osobowych (np. obowiązek tworzenia rejestrów i ewidencji) −         zakres danych określony jest przez przepisy prawa i jest różny w zależności od treści danego obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli odbywa się ono na podstawie przepisów prawa, które nakazują przetwarzanie danych osobowych.

 

Umieszczanie komentarzy/opinii na stronie −         imię

−         adres e-mail

Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda, którą wyrażasz, aby dodać komentarz na naszej stronie.
Moderacja treści i zgłoszenia użytkowników – Dane zawarte w treści komentarzy i recenzji

– Adres e-mail użytkownika (jeśli wymagane do zgłoszenia)

– Dane zawarte w zgłoszeniach naruszeń

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Informujemy, że przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

Jeżeli chcesz zrealizować swoje uprawnienie, napisz na adres info@planujeszkolenia.pl 1.        Prawo dostępu do informacji – oznacza, że każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wiedzieć, co się dzieje z jej danymi osobowymi. Między innymi w tym celu została stworzona Polityka prywatności, którą właśnie czytasz.

2.        Prawo dostępu do danych osobowych – oznacza, że jeśli my, jako administrator Twoich danych, otrzymamy od Ciebie żądanie dostępu do Twoich danych, to mamy obowiązek udzielić Ci takiej informacji. Swoje obowiązki w tym zakresie jako administrator danych mamy wykonać niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca. Jeśli w tym terminie będzie to niemożliwe, to mamy obowiązek poinformować Cię przynajmniej, czy przetwarzamy Twoje dane i możemy wtedy o dwa miesiące przedłużyć termin na kompletną odpowiedź na Twoje żądanie.

3.        Prawo do sprostowania danych osobowych – oznacza, że możesz żądać, aby administrator Twoich danych sprostował dane nieprawidłowe lub uzupełnił dane niekompletne.

4.        Prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do bycia zapomnianym – oznacza, że możesz domagać się od nas, jako od administratora Twoich danych osobowych, ich usunięcia, poinformowania osoby, której Twoje dane zostały przekazane, o ich usunięciu. Masz także prawo domagać się, aby Twoje dane, które zostały przez nas upublicznione, podlegały usunięciu także przez innych administratorów. Jako administrator Twoich danych mamy też obowiązek na Twoje żądanie poinformować Cię, którym odbiorcom przekazane zostały Twoje dane podlegające usunięciu.

5.        Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – oznacza, że możesz domagać się ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy nie zgadzasz się z prawidłowością przetwarzanych danych albo kiedy uznasz, że nie potrzebujesz już danych do celów przetwarzania.

6.        Prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych – oznacza, że możesz sprzeciwić się temu, aby Twoje dane były przetwarzane przez administratora.

7.        Prawo do wyjaśnienia decyzji dotyczących moderacji treści

  • Jeżeli Twoja treść (np. komentarz, opinia, recenzja) zostanie usunięta przez administratora serwisu na podstawie regulaminu lub zgłoszenia innego użytkownika, masz prawo otrzymać wyjaśnienie decyzji.
  • Możesz również odwołać się od decyzji poprzez kontakt na adres info@planujeszkolenia.pl.
  • Wniosek o wyjaśnienie decyzji zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni roboczych.

8.        Prawo do przenoszenia danych – oznacza, że przy spełnieniu określonych warunków możesz żądać przekazania Twoich danych bezpośrednio wskazanemu, innemu administratorowi.

9.       Prawo do wniesienia skargi 

  • Gdy tylko uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  • Jeśli uważasz, że Twoje dane zostały wykorzystane w sposób niezgodny z zasadami cyberbezpieczeństwa lub doszło do naruszenia ochrony danych, możesz także zgłosić to do Krajowego CSIRT (Zespołu Reagowania na Incydenty Komputerowe), który zajmuje się bezpieczeństwem cyfrowym w Polsce.

10.     Prawo do wycofania zgody

  • W przypadku przetwarzania danych na podstawie Twojej zgody masz prawo wycofać ją w dowolnym momencie.
  • Możesz to zrobić poprzez kontakt na info@planujeszkolenia.pl lub samodzielnie zmieniając ustawienia swojego konta (jeśli dotyczy).
  • Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.
  • Jeśli Twoje dane były wykorzystywane do personalizacji treści marketingowych zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA), masz prawo zrezygnować z takiej personalizacji w dowolnym momencie.

Odbiorcy danych

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, z których usług korzystamy w związku z prowadzeniem strony planujeszkolenia.pl oraz naszych profili w mediach społecznościowych. Zapewniamy, że starannie dobieramy podmioty, z którymi współpracujemy lub z których usług korzystamy, i zawsze kierujemy się zapewnieniem odpowiedniej ochrony danych.

Poniżej znajdziesz listę wszystkich podmiotów, z których usług korzystamy. Zostały one podzielone na dwie grupy: pierwsza grupa to podmioty, które przetwarzają dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, a druga – podmioty, które przetwarzają dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (np. w USA).

W przypadku przekazywania danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym podmioty, które dokonują takiego przetwarzania, zachowują odpowiedni, zgodny ze standardami UE, stopień ochrony danych m.in. poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską.

Podmioty przetwarzające dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym:

zenbox sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 7,
42-200 Częstochowa, NIP: PL 949-219-10-21, REGON: 242888558, KRS: 0000414281
Serwis świadczący usługi utrzymania systemu informatycznego oraz hostingu (utrzymywania danych na serwerze).
Biuro Rachunkowe PARTNER s.c. z siedzibą w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia 12 lok. 315, 37-450 Stalowa Wola, NIP: PL 8652230753, REGON: 831204541 Wsparcie biznesowe – firma wykonująca usługi księgowania w celu wystawienia dokumentu księgowego za zrealizowaną usługę i produkt, zrealizowania płatności oraz prowadzenia rozliczeń księgowych
Paynow należącego do mElements z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, 00-850 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy
w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000590484, numerem NIP 5223047892
Platforma, za pośrednictwem której dokonywane są płatności w sklepie online, z którego korzystają kupujący w celu opłacenia dokonanego w sklepie zamówienia
MailerLite Limited, spółka zarejestrowana w Irlandii pod adresem Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irlandia Wysłanie korespondencji e-mail (newsletter) do osób, które uprzednio zapisały się na listę e-mail;

Formularz kontaktowy

Spotify AB z siedzibą pod adresem: Regeringsgatan 19, 111 53, Sztokholm, Szwecja Osadzanie materiałów audio będących częścią kursów oraz na stronie prawo-celne.pl

 

Podmioty przetwarzające dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym:

Google Analytics by Google LLC Narzędzie marketingowe
YouTube by Google LLC Osadzanie materiałów audiowizualnych na naszych stronach
Pixel Meta Narzędzie marketingowe
PayPal Platforma służąca do płatności online

Wymóg podania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji, ale podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania w zakresie zawarcia umowy lub korzystania z naszych usług.
Jeśli korzystasz z usług interaktywnych, takich jak możliwość dodawania opinii czy korzystania z konta użytkownika, wymagamy minimalnego zestawu danych zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA). Nie wymagamy więcej danych, niż jest to konieczne do realizacji usługi.
W ramach cyberbezpieczeństwa (zgodnie z Dyrektywą NIS2) wdrażamy mechanizmy ochrony przed nieautoryzowanym dostępem do Twoich danych. Jeżeli składasz zamówienie na produkt — podanie Twoich danych jest konieczne, aby zrealizować Twoje żądania związane z zawartą umową.

Jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie związanej ze stroną, naszymi produktami lub usługami, które świadczymy, podanie Twoich danych kontaktowych może być konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi na zadane pytanie.

Jeżeli wymóg podania Twoich danych wynika z przepisów prawa — podanie danych jest Twoim obowiązkiem.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać w stosunku do Ciebie inne podobnie doniosłe skutki.

W przypadku personalizowanych treści lub reklam zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA), masz prawo do informacji o kryteriach profilowania oraz do wyłączenia personalizacji treści. Możesz to zrobić poprzez ustawienia swojego konta lub kontaktując się z nami na adres info@planujeszkolenia.pl.

Narzędzia zaimplementowane w ramach strony mogą profilować zachowania użytkowników w celu usprawnienia strony i dopasowania wyświetlanych treści do preferencji użytkownika, przy czym w tym przypadku analizowane są dane przede wszystkim o charakterze anonimowym (lokalizacja, wiek, zainteresowania).

Korzystamy z plików cookies oraz narzędzi analitycznych jak każda strona internetowa. W dalszej części Polityki prywatności wskazujemy, jak działają pliki cookies i jak te działania wpływają na Ciebie.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przetwarzamy Twoje dane wyłącznie przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone. Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy wynika z tego, że zgłoszenie może być przez Ciebie dokonane tuż przed upływem terminu przedawnienia.

W ramach zgodności z Dyrektywą NIS2 wdrażamy środki cyberbezpieczeństwa, które obejmują regularne przeglądy przechowywanych danych oraz zasady ich minimalizacji.
Jeżeli Twoje dane były wykorzystywane do personalizacji treści lub reklam, zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA) masz prawo zażądać ich usunięcia wcześniej.

 

Twoje dane przetwarzamy przez okres:

3 lub 6 lat + 1 rok w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; wybór 3 lub 6 lat zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy nie.
do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.
Jeżeli Twoje dane są wykorzystywane do celów marketingowych (np. newsletter), przetwarzamy je do czasu Twojej rezygnacji lub braku aktywności przez 2 lata, po czym dane są anonimizowane.
do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów administrowania stroną internetową.
do czasu wycofania zgody lub utraty przydatności w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie Twojej zgody, o ile wprost nie wskazano inaczej w momencie wyrażania zgody.
W przypadku danych wykorzystywanych do personalizacji treści i reklam zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA), masz prawo żądać ich wcześniejszego usunięcia. Możesz również zrezygnować z personalizacji treści w ustawieniach konta.
do 12 miesięcy w odniesieniu do danych technicznych, takich jak logi serwera, które przechowujemy na potrzeby analizy bezpieczeństwa i monitorowania incydentów zgodnie z Dyrektywą NIS2.

Social media

Prowadzimy profile na platformach społecznościowych, a nasza strona zawiera wtyczki przekierowujące do nich.

Jesteśmy administratorem profilu na danej platformie, a Twoje dane (imię, nazwisko, pseudonim, inne dane wskazane przez Ciebie na Twoim profilu) przetwarzamy głównie w celu zarządzania naszym profilem, tworzenia społeczności i interakcji z obserwatorami.

Dostawca danej platformy społecznościowej określa zasady panujące na platformie oraz zasady przetwarzania danych we własnych celach, więc zachęcamy Cię do zapoznania się z regulaminem i polityką każdej z platform.
Zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA), informujemy, że nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za sposób przetwarzania danych przez te platformy ani za mechanizmy targetowania reklam stosowane przez dostawców social media.
Masz prawo do weryfikacji, czy Twoje dane są wykorzystywane do profilowania reklamowego i możesz skorzystać z opcji „ograniczenia targetowania” dostępnej w ustawieniach konta na danej platformie.

Wtyczki prowadzące do naszych profili pozwalają Ci na bezpośrednie połączenie z naszym profilem po kliknięciu w ikonę platformy. Platforma społecznościowa może pozyskać informację o tym, że korzystasz z naszej strony, w szczególności wtedy, gdy jesteś zalogowany jako jej użytkownik.

Jeśli nie chcesz, by portale społecznościowe pozyskiwały informacje o Twojej działalności, zalecamy wylogowanie z Twoich profili oraz korzystanie z przeglądarki w trybie incognito.
Zgodnie z Dyrektywą NIS2, wdrożyliśmy środki cyberbezpieczeństwa chroniące przed nieautoryzowanym dostępem do danych przekazywanych przez wtyczki social media. Wtyczki działają w trybie „kliknij, aby połączyć”, co oznacza, że żadne dane nie są automatycznie przesyłane do platform, dopóki użytkownik sam nie zdecyduje się na interakcję.

W ramach naszej strony znajdziesz wtyczki przekierowujące Cię do naszych profili na wskazanych poniżej platformach, wskazujemy także polityki prywatności platform, tak byś mógł zapoznać się z nimi zgodnie z naszymi zaleceniami:

Polityka prywatności platformy: https://www.facebook.com/privacy/explanation

Polityka prywatności platformy: https://help.instagram.com/519522125107875?helpref=page_content

Polityka prywatności platformy: https://support.google.com/youtube/answer/7671399

Polityka prywatności platformy: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

Polityka prywatności platformy: https://www.spotify.com/pl/legal/privacy-policy/**

Newsletter

Twoje dane podane w formularzu zapisu na newsletter (imię, nazwisko) są przetwarzane w celu wysyłki newslettera i na podstawie Twojej zgody. Pamiętaj, by potwierdzić subskrypcję naszego newslettera po otrzymaniu pierwszej wiadomości.

Korzystamy z usług dostawcy newslettera, który zapewnia ochronę Twoich danych, tj. spółki MailerLite Limited, zarejestrowanej w Irlandii pod adresem Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irlandia (polityka prywatności dostawcy dostępna jest pod linkiem https://www.mailerlite.com/pl/legal/privacy-policy). System dostawcy odnotowuje Twoją aktywność związaną z subskrypcją naszego newslettera.

Twoje dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Unią Europejską w celu wysłania newslettera. Zgodnie z Dyrektywą NIS2, wdrożyliśmy środki ochrony zapobiegające nieautoryzowanemu dostępowi do Twoich danych, w tym szyfrowanie danych w systemach mailingowych oraz ograniczenie dostępu do list subskrybentów wyłącznie dla upoważnionych osób. Podanie przez Ciebie danych w formularzu zapisu do newslettera jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania Ci newslettera na podstawie Twojej zgody, a także w celu wysłania Ci informacji o marketingu produktów własnych lub usług na podstawie naszego, jako administratora, uzasadnionego interesu (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z wysyłką newslettera.

Będziesz otrzymywać nasz newsletter do czasu zakończenia subskrypcji przez Ciebie lub zakończenia wysyłania newslettera przez nas. W przypadku braku aktywności subskrybenta przez 1 rok możemy zaprzestać wysyłania newslettera, a w takim przypadku usuniemy Cię z listy naszych subskrybentów.
Twoje dane będą następnie przechowywane przez okres do 6 miesięcy wyłącznie w celach dowodowych, a następnie zostaną trwale usunięte lub zanonimizowane.

Mechanizm wypisania się z usługi newslettera nie jest skomplikowany i polega na kliknięciu aktywnego linku z informacją Wypisuję się z newslettera. Po skorzystaniu przez Ciebie z tego prawa i wypisaniu się z newslettera Twoje dane dotyczące subskrypcji newslettera będą przechowywane przez okres niezbędny dla obrony przed potencjalnymi roszczeniami. Jest to nasz uzasadniony, jako administratora danych, interes.

Dane osobowe przekazane podczas zapisania się do newslettera możemy przekazywać następującym podmiotom: serwisowi świadczącemu usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcy usługi poczty elektronicznej, dostawcy usługi newslettera oraz osobom trzecim wspierającym nas w zakresie wysyłki newslettera, z którymi zawarliśmy odpowiednie umowy.
Zgodnie z Aktem o Usługach Cyfrowych (DSA), informujemy, że newsletter może zawierać treści reklamowe dostosowane do Twoich zainteresowań. Możesz w każdej chwili zrezygnować z personalizowanych treści marketingowych poprzez zmianę ustawień w swoim koncie lub kontakt z administratorem.

Tak jak w każdym przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane, masz prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

Pamiętaj jednak o tym, że w przypadku wycofania zgody na przetwarzanie danych ten fakt pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, które zostało dokonane na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy tylko uznasz, że przetwarzanie Twoich danych narusza przepisy prawa. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Wycofanie zgody na przetwarzanie danych

Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili możesz tę zgodę cofnąć – wedle własnego uznania. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • W przypadku newslettera – poprzez kliknięcie linku „Wypisuję się” w stopce wiadomości.
  • W przypadku konta użytkownika na naszej stronie – poprzez usunięcie konta w panelu użytkownika lub wysłanie prośby na adres info@planujeszkolenia.pl.
  • W innych przypadkach – wysyłając e-mail na adres administratora wskazany na początku tego dokumentu.

Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przed jej wycofaniem.
W niektórych przypadkach, nawet po cofnięciu zgody, możemy nadal przetwarzać Twoje dane, jeśli jest to wymagane przez przepisy prawa (np. przechowywanie faktur, dokumentacja księgowa) lub jeśli mamy prawnie uzasadniony interes, np. obrona przed roszczeniami.

Jeśli chcesz całkowicie usunąć swoje konto i wszystkie powiązane dane, napisz do nas na info@planujeszkolenia.pl.

Cookies i narzędzia wdrożone na stronie

Ta strona internetowa, podobnie jak wiele innych, używa plików cookies. Pliki cookies to krótkie informacje tekstowe zapisywane na urządzeniu, z którego korzystasz podczas przeglądania stron internetowych.

Pliki cookies mogą być własne (ustawiane przez naszą stronę w celu poprawnego działania serwisu) lub zewnętrzne (pochodzące od firm trzecich, z których usług korzystamy, np. analityka, reklamy, integracje z mediami społecznościowymi).

Rodzaje plików cookies, jakie wykorzystujemy:

  • Niezbędne cookies – zapewniają prawidłowe działanie strony i nie wymagają zgody użytkownika.
  • Analityczne cookies – pomagają nam analizować ruch na stronie (np. Google Analytics).
  • Marketingowe cookies – umożliwiają personalizowanie reklam (np. Meta Pixel, Google Ads).
  • Funkcjonalne cookies – zapamiętują Twoje preferencje, np. ustawienia języka.

Zgoda na pliki cookies:

  • Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest informacja o stosowaniu plików cookies oraz możliwość wyrażenia zgody na ich wykorzystanie.
  • Możesz zaakceptować wszystkie cookies, wybrać tylko niektóre lub odrzucić zbędne cookies.
  • Brak wyrażenia zgody nie wpływa na dostępność strony, ale może ograniczyć niektóre funkcjonalności.

Zarządzanie plikami cookies:
Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce lub skorzystać z ustawień zarządzania zgodami dostępnymi na naszej stronie.

Technologie śledzące używane na naszej stronie:

  • Google Analytics – analiza ruchu na stronie.
  • Meta (Facebook) Pixel – personalizacja reklam i retargeting.
  • Wtyczki społecznościowe – przekierowania do naszych profili (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube).

Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w ustawieniach swojej przeglądarki lub na naszej stronie w sekcji ustawień cookies.

META (Facebook) Piksel

META (Facebook) Piksel to narzędzie analityczne wdrożone na naszej stronie, które umożliwia nam kierowanie spersonalizowanych reklam do osób, które odwiedziły naszą stronę lub były zainteresowane naszymi działaniami.

Jakie dane są zbierane?

  • Anonimowe informacje o aktywności użytkownika na stronie (np. przeglądane podstrony, kliknięcia, czas spędzony na stronie).
  • Dane demograficzne (lokalizacja, wiek, płeć) – jeśli użytkownik wyraził na to zgodę na platformie Meta.
  • Informacje o używanym urządzeniu i przeglądarce.

Zgoda na uruchomienie Meta Pixel

  • To narzędzie działa wyłącznie po wyrażeniu zgody na cookies marketingowe.
  • Podczas pierwszej wizyty na stronie możesz zaakceptować lub odrzucić pliki cookies związane z Meta Pixel.
  • Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony, ale może ograniczyć personalizację treści reklamowych.

Jak wyłączyć Meta Pixel?

  • Możesz zarządzać swoimi zgodami w ustawieniach cookies na naszej stronie.
  • Możesz także zablokować śledzenie Meta Pixel w ustawieniach prywatności Facebooka: Zarządzanie ustawieniami reklam.

Więcej informacji na temat tego narzędzia znajdziesz na stronie dostawcy:
Meta Business Help.

Google Analytics

Google Analytics to narzędzie analityczne, które pozwala nam analizować ruch na stronie, sposób korzystania z serwisu oraz dostosowywać ofertę do preferencji użytkowników.

Jakie dane są zbierane?

  • Anonimowe informacje o aktywności użytkownika na stronie (np. odwiedzane podstrony, czas spędzony na stronie, kliknięcia).
  • Dane demograficzne (lokalizacja, wiek, płeć) – jeśli użytkownik wyraził na to zgodę.
  • Informacje o używanym urządzeniu, systemie operacyjnym, przeglądarce internetowej.
  • Adres IP (anonimizowany przez Google).

Zgoda na uruchomienie Google Analytics

  • Google Analytics działa wyłącznie po wyrażeniu zgody na pliki cookies analityczne.
  • Podczas pierwszej wizyty na stronie możesz zaakceptować lub odrzucić pliki cookies związane z Google Analytics.
  • Jeśli nie wyrazisz zgody, Google może zbierać jedynie ograniczone dane w trybie Consent Mode.

Jak wyłączyć Google Analytics?

  • Możesz zarządzać swoimi zgodami w ustawieniach cookies na naszej stronie.
  • Możesz także skorzystać z wtyczki Google do blokowania analizy ruchu: Google Analytics Opt-out.

Więcej informacji na temat ochrony danych przez Google:

Treści z zewnętrznych serwisów

Na naszej stronie możemy zamieszczać treści z zewnętrznych serwisów, takich jak YouTube, Vimeo, Spotify, SoundCloud i inne platformy multimedialne. Serwisy te mogą gromadzić informacje o użytkownikach, którzy odtwarzają ich treści na naszej stronie.

Jakie dane mogą być zbierane przez zewnętrzne serwisy?

  • Informacje o odtworzeniu treści, czasie oglądania lub słuchania.
  • Dane techniczne, takie jak adres IP, przeglądarka internetowa, system operacyjny.
  • Dane o aktywności użytkownika na innych stronach (jeśli użytkownik jest zalogowany w serwisie zewnętrznym, np. YouTube).
  • Możliwe śledzenie w celach reklamowych i analitycznych przez dostawcę usługi.

Zgoda na odtwarzanie treści zewnętrznych

  • Treści osadzone nie będą odtwarzane automatycznie – użytkownik musi wyrazić zgodę na ich uruchomienie.
  • Jeśli nie wyrazisz zgody na cookies marketingowe, niektóre treści osadzone mogą być niedostępne.

Jak ograniczyć śledzenie przez zewnętrzne serwisy?

  • Możesz zarządzać swoimi zgodami w ustawieniach cookies na naszej stronie.
  • Jeśli nie chcesz, aby dany serwis rejestrował Twoją aktywność, wyloguj się z niego przed odtworzeniem treści lub skorzystaj z trybu prywatnego w przeglądarce.

Więcej informacji o polityce prywatności poszczególnych serwisów:

Logi serwera

Korzystanie z naszej strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym znajduje się strona.

Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera, które mogą obejmować następujące dane techniczne:

  • Adres IP użytkownika
  • Datę i godzinę zapytania
  • Rodzaj i wersję przeglądarki internetowej
  • Rodzaj systemu operacyjnego użytkownika
  • Adres URL strony, z której nastąpiło przekierowanie (jeśli dotyczy)

Do czego wykorzystywane są logi serwera?

  • Do monitorowania i poprawy bezpieczeństwa systemów (zgodność z dyrektywą NIS2).
  • Do wykrywania i zapobiegania nieautoryzowanemu dostępowi do systemu.
  • Do analizy błędów technicznych i diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem strony.

Jak długo przechowujemy logi serwera?
Logi są przechowywane przez okres do 12 miesięcy, a następnie są automatycznie usuwane, chyba że są wymagane do celów dochodzeniowych lub prawnych.

Czy logi serwera są przekazywane osobom trzecim?

  • Logi serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami i nie są wykorzystywane do identyfikacji użytkowników.
  • Dostęp do logów mają wyłącznie upoważnione osoby odpowiedzialne za administrację serwera oraz specjaliści ds. bezpieczeństwa IT.
  • W przypadku wykrycia naruszenia bezpieczeństwa, logi mogą być przekazane odpowiednim organom ścigania lub instytucjom nadzorującym cyberbezpieczeństwo.

Jakie środki ochrony stosujemy?

  • Logi serwera są chronione przed nieuprawnionym dostępem i przechowywane zgodnie z aktualnymi standardami bezpieczeństwa.
  • Wdrożyliśmy procedury monitorowania incydentów i reagowania na zagrożenia cybernetyczne, zgodnie z dyrektywą NIS2.

Moderacja treści i zgłoszenia użytkowników (DSA)

  1. Dodawanie treści przez użytkowników

    • Użytkownicy serwisu Planujeszkolenia.pl mogą dodawać treści, takie jak komentarze, opinie, recenzje szkoleń lub informacje w ramach swoich profili eksperckich.
    • Dodawane treści muszą być zgodne z regulaminem serwisu i obowiązującym prawem.
  2. Zasady moderacji

    • Administrator serwisu ma prawo usuwać treści, które:
      ✅ naruszają prawo lub regulamin serwisu,
      ✅ zawierają treści obraźliwe, nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd,
      ✅ są spamem lub reklamą niezwiązaną z działalnością serwisu.
    • W przypadku usunięcia treści użytkownik otrzyma powiadomienie wraz z uzasadnieniem decyzji.
    • Użytkownik ma prawo do odwołania się od decyzji o usunięciu treści poprzez kontakt na adres info@planujeszkolenia.pl.
  3. Mechanizm zgłaszania naruszeń

    • Każdy użytkownik serwisu ma możliwość zgłoszenia treści, które uzna za niezgodne z regulaminem lub prawem.
    • Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie lub mailowo na adres info@planujeszkolenia.pl.
    • Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych.

Zabezpieczenia cyberbezpieczeństwa (NIS2)

W ramach zgodności z Dyrektywą NIS2 wdrożyliśmy środki zapewniające bezpieczeństwo Twoich danych oraz ochronę przed cyberzagrożeniami:

  1. Środki techniczne i organizacyjne

    • Szyfrowanie SSL/TLS – wszystkie połączenia z serwisem są zabezpieczone protokołem SSL.
    • Regularne kopie zapasowe – dane użytkowników są regularnie archiwizowane w celu zapobiegania ich utracie.
    • Ograniczony dostęp do baz danych – dostęp do danych osobowych mają wyłącznie upoważnione osoby.
    • Monitoring zagrożeń i ochrona przed atakami – serwis wykorzystuje systemy ochrony przed atakami DDoS oraz wykrywania prób nieautoryzowanego dostępu.
  2. Zgłaszanie incydentów bezpieczeństwa

    • Jeśli podejrzewasz naruszenie bezpieczeństwa Twoich danych, prosimy o natychmiastowy kontakt na adres info@planujeszkolenia.pl.
    • Wszystkie zgłoszenia incydentów są analizowane i odpowiednio dokumentowane zgodnie z przepisami NIS2.

Przejrzystość reklam i personalizacja treści (DSA)

  1. Oznaczenie reklam i treści sponsorowanych

    • Wszystkie treści reklamowe i sponsorowane publikowane na Planujeszkolenia.pl są oznaczone w sposób czytelny dla użytkownika.
    • Nie stosujemy ukrytego marketingu ani nie wprowadzamy użytkowników w błąd.
  2. Profilowanie użytkowników

    • Serwis może dostosowywać wyświetlane treści i rekomendacje szkoleń na podstawie:
      ✅ historii przeglądania strony,
      ✅ zainteresowań zadeklarowanych przez użytkownika,
      ✅ zapisanych preferencji w koncie użytkownika.
    • Nie stosujemy profilowania na podstawie wrażliwych danych osobowych (np. religia, poglądy polityczne, stan zdrowia).
  3. Możliwość zarządzania ustawieniami reklam

    • Użytkownicy mogą wyłączyć personalizację treści i reklam poprzez ustawienia swojego konta lub kontaktując się z administratorem serwisu pod adresem info@planujeszkolenia.pl.
    • Pliki cookies wykorzystywane do personalizacji można kontrolować w ustawieniach przeglądarki.

Postanowienia końcowe

Materiały umieszczone na tej stronie internetowej stanowią własną intelektualną twórczość administratora i podlegają ochronie prawnej.

Korzystanie z udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej oraz cywilnej.

Jeśli masz wątpliwość dotyczącą charakteru prawnego udostępnionej treści lub tego, w jaki sposób zgodnie z prawem możesz z niej korzystać, napisz do nas wiadomość (adres e-mail wskazany na początku tego dokumentu), a my udzielimy Ci wyczerpującej odpowiedzi.

Udostępniane treści mają charakter edukacyjny i nie stanowią oraz nie zastępują indywidualnej porady eksperckiej.

Moderacja treści i zgłaszanie naruszeń (DSA)

Zgodnie z Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) użytkownicy mają możliwość zgłaszania treści naruszających regulamin lub prawo. Zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail administratora, a każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone w terminie do 14 dni roboczych.

Cyberbezpieczeństwo i ochrona użytkowników (NIS2)

Administrator zobowiązuje się do stosowania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony strony przed atakami cybernetycznymi, zgodnie z wymogami dyrektywy NIS2. W przypadku wykrycia zagrożenia bezpieczeństwa użytkownicy zostaną poinformowani o podjętych działaniach zabezpieczających.

Zmiany w Polityce Prywatności

Niniejsza Polityka prywatności może ulec zmianie, na przykład w związku ze zmianą przepisów prawa, dostawców usług lub rozszerzeniem funkcjonalności serwisu. O każdej istotnej zmianie poinformujemy użytkowników na stronie internetowej oraz (jeśli to możliwe) za pośrednictwem poczty elektronicznej dla zarejestrowanych użytkowników.

Dla Twojej wygody data ostatniej aktualizacji Polityki prywatności jest podana na początku dokumentu.

To już wszystko, co mamy Ci do przekazania.

Dziękujemy za Twój poświęcony czas.

Agnieszka Kowalska z Zespołem

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

Membership

An active membership is required for this action, please click on the button below to view the available plans.